اخبار بازار شمش فولاد و بیلت در ایران
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق برسی های انجام شده و آمار های منتشر شده از بازار فولاد در طول یک هفته ی گذشته، قیمت بیلت از درب کارخانه حدود 65 دلار در هر تن فوب افزایش داشته است که به دلیل افزایش قیمت آرام و پیوسته زیاد محسوس به نظر نمیاد. با توجه به افزایش قیمتی که در یک هفته ی اخیر در بازار دیده شده، در حال حاضر فعالان بازار در حال برسی بیشتر بازار هستند. زیرا آنها برای تعیین قیمت جدید بیلت نیازمند اعلام قیمت از سوی بازار میلگرد و قراضه هستند. لازم به ذکر است مادامی که کارخانه های بزرگ میلگرد و قراضه اعلام قیمت نکنند، نمی شود به راحتی قیمت جدید بیلت را اعلام کرد.

 

با توجه به در نظر گرفتن شرایط موجود در بازار، به مشکل برخوردن تولید کنندگان نوردی بسیار بعید می رسد. زیرا آنها در چند هفته ی اخیر بیلت خود را تامین کرده اند وانبار های آنها مملو از بیلت می باشد. در بازار های ایران نیز چنین شرایط یکسانی وجود داشت. به همین جهت ذهنیت کاهش قیمت در بازار بوجود آمد. در حال حاضر در بازار فولاد ایران رکود نسبی وجود دارد که ناشی از صبر کردن خریداران برای مشخص شدن اوضاع بازار است.

ضمن آنکه قیمت کنونی شمش در حداقل ترین حالت ممکن وجود دارد و کاهش قیمت یافتن آن امری بدیهی است. گفتنی است که شرایط فروش و قیمت آهن اسفنجی در بازار های ایران تغیری نکرده است. این موضوع در حالی است که شمش های نرمال فولاد خوزستان با حجم قابل توجهی معامله شد، هرچند که با محدودیت های تقاضا مواجه شده بود.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: